Hudba pro Linky

  • 18.02. 2016 / 11:41

LINKY se v rámci slavnostního rozsvícení také rozezní hudbou Adama Sporky (DCGI FEL ČVUT), který se rozhodl pro kombinaci současného stylu glitch trap a tradičního stylu chiptune. Spojuje tak současný zvuk elektronické hudby se stylem, který je asociován s klasickými osmibitovými počítači, které vymezily jeden ze základů současné počítačové hudby.

Zde něco více o autorech projektu:

prof. Marian Karel

Přední sklářský výtvarník, sochař. Člen Umělecké besedy. Působí v Praze.

Studoval na Střední uměleckoprůmyslové škole v Jablonci nad Nisou (1959 -1963) a na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (1965 – 1972, prof. Stanislav Libenský). Od r. 1992 vedoucí ateliéru Sklo v architektuře na VŠUP Praha, 1995 jmenován profesorem. Další pedagogické působení: 1983, 1989 Pilchuck Glass School, WA, USA; 1986 British Artists in Glass, Velká Británie; 1987 GAS, Philadelphia and Kent State University, OH, USA; 1988 Miasa Glass Workshop, Japonsko; 1992 Niijima Glass Centre, Japonsko; 1998 Auckland Faculty, Nový Zéland;1999 Toyama City Institut of Glass, Japonsko; Jacksonville University, USA; 2000 Hameenlinna, Finsko; 2002 Strasbourg, Francie; 2003 Watrford, Irsko).

Je zastoupen v galeriích a muzeích po celém světě, držitel ceny Grand Prix architektů za realizaci Brány času v Chebu, pedagog FA ČVUT / Obor Design.

Josef Šafařík

Absolvent doktorského studia na VŠUP v Praze, obory sklo v architektuře / aplikace nových technologií ve výtvarném umění. Věnuje se sochařství, novým médiím a medailérství. Má za sebou celou řadu samostatných a hromadných výstav, účastnil se několika sochařských sympozií. Od roku 2009 působí jako odborný asistent v ateliéru Karel a Výtvarná tvorba Ústavu průmyslového designu na FA ČVUT u prof.ak.soch. Mariana Karla. U příležitosti slavnostního otevření budovy FA ČVUT v roce 2011 realizoval projekt Tetris a Laser CUBE.

Jakub Hybler

Vystudoval systémové inženýrství na provozně ekonomické fakultě ČZU. Spoluzakladatel Institutu světelného designu (ISD).

Nadšený všeuměl, inženýr a programátor, pracující pro řadu divadelních projektů v České republice a v zahraničí. Svébytný umělec a vynálezce, schopný sdílet znalosti a svůj talent s lidmi, prostřednictvím workshopů v oblasti physical computingu a světelného designu.

Je jedním ze zakládajících členů skupiny Handa Gote Research & Development.

Jako systémový designér a vývojář se podílí na technických návrzích pro evropské umělce. Dohlíží na splnění technických požadavků studentských i hostujících akcí.

Spolupracoval s různými firmami a umělci, např. Alfred ve dvoře, Divadlo Continuo, Krepsko, LightLab, MamaPapa, PQ. Podílel se rovněž na několika tanečních a choreografických projektech, které vznikaly v IIM. Jakub vyučuje na FEL ČVUT, kde původně studoval radiotechniku a výpočetní techniku.

Roman Berka

Působí na ČVUT v Praze jako ředitel Institutu intermédií a zároveň jako pedagog na Katedře počítačové grafiky a interakce. Institut intermédií založil v roce 2007 společně s architektem Pavlem Bednářem (FA ČVUT) a Milošem Vojtěchovským (FAMU). Odborně se zaměřuje na počítačovou animaci, virtuální realitu a multimédia a vede několik předmětů na FEL ČVUT.  Spolupracuje na projektech zaměřených na vývoj interaktivních technik v oblasti virtuální reality a snímání pohybu.

Adam Sporka

Na FEL ČVUT se věnuje výzkumu a technologiím interaktivního audia v kontextech zvukového designu počítačových her a asistivních techologií. Podílí se též na vývoji počítačové hry Kingdom Come: Deliverance, coby spolutvůrce obsahu a programátor adaptivní hudby pro Warhorse Studios.

Search:

2015 © IIM